ToDo 2009.10.23. 17:03

okt. 23. nyom vizsga

A héten elbizonytalanodtam, hogy biztos vizsgáznunk kéne-e. Dorkát túl gyorsnak, felületesnek éreztem az utóbbi időkben, Toto pedig nagyon szét van esve. (valószínűleg én vagyok az oka, túl gyorsan vettem el a kaját tőle. Jó lecke volt a jövőre tekintve..:) )

Szoval ma ugy keltem fel reggel 4.45kor, hogy ez egy jó gyakorlás lesz, egy újabb szakvéleményt kapunk és ebből is tanulunk... nem baj ha nem lesznek csúcs szuperek az eredmények..

Kicsit később keztünk, ráadásul elég nagy területen voltunk, kocsival mentünk egyik részről a másikra a rövid időbeosztások miatt, én egy kicsit káoszosnak éreztem főleg hogy 2 kutyával kellett mindezt megtenni. (Köszi Andris hogy eljöttél és segítettél:) !! ) Névsor szerint Dorka nyomát fektettem először és utána jött volna Totoé- de itt volt kis egybecsúszás és sajnos Toto nyomát későbbre kellett tenni- de erről majd írok- Tehát Dorka következett, 150 lépés, egyenes szár, 10 falattal. Tettem neki egy bekapcsoló nyomot- 30 lépés 25 falattal-, ami meglepően jó volt. Nem rohant, szinte mindent felevett..stb. Utána következett a vizsga. Dorka nagyon profi volt, szinte minden hibát amit eddig elkövettünk nyomon az most nem tettünk meg. :D jó volt a tempo, végig lent volt az orra, nem tért le és gyönyörűen feküdt a végén. A bírónő véleménye szerint is nagyon aktív, dolgozni akaró, jó nyomkövető kutyám van!!! Eredmény: 92 pont!!!!!!!

Nagyon feldobott minket ez a jó vizsga. Jó lett volna ha Totoval is hasonló eredményt érünk el..de sajnos az adminisztráció miatt több mint 3 órát kellett még várni és ez nem volt jó hatással Totora (se rám).. fázott, fáradt volt, elment a kedve az egésztől és ez a teljesítményén is látszódott.. inkább egerészett, a nyom mellett ment, egy idő után én is elvesztettem a fonalat, nem igazán tudtam hogy merre is kéne mennie.. (ez nagyon nagy hiba volt tőlem!!)  végül úgy döntöttem hogy inkább leveszem a nyomról. Ha végig megyünk kaphattunk volna 71 pontot, de keserű szájízzel jöttünk volna el egy kegyelem 2sel.. nem bántam meg a döntést és tanulva a hibákból, már tudom hogyan készüljünk a következő vizsgára!

 

Most a jól megérdemelt pihenés, mindenkinek és hétfőtől újabb feladat áll előttünk:

December 6 Budakalász: Toto nyom 2; Dorka Ü5 vizsga!!!! :D

(ha megkapom a képeket, felteszem)

A bejegyzés trackback címe:

https://toto-dorka.blog.hu/api/trackback/id/tr461470122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása