Sziasztok!!

 

Nagyon sok beszámolóval tartozom!! Elsősorban Dorka bravúros Mikulás kupa vizsgájáról.

Elég nehéz nap volt. Hideg, bár a december végéhez képest egész jó idő volt:) a kiíráshoz képest volt egy kis csúszás kora délután. Elvileg 16.25kor léptünk volna fel a pályára. Már ez is neccesnek tűnt, hogy sötétben fogunk vizsgázni..hát a csúszás kevesebb lett, de a gyanu beigazolódott és tényleg sötétben vizsgáztunk. Hornig Rudodlf bírálta az ügyességi vizsgákat, ami minid nagy kihívást jelent. Szerintem nála mindig tükrözi a pontszám a kutyagazdi páros tudását. Szóval nagy izgalmak közepette mentünk fel a félig megvilágított pályára. Én tudtam, hogy 2 hiányos feladatunk is lesz, mert az állítással még mindig szenvedek, illetve a szagazonosítást nem tudtam már megtanítani...de tudtam hogy a többi szinte tökéletes lesz..szóval:

Az apport volt az első feladat. Dorka alapból nem apportos, de annyira élvezte a tanítás folyamán a kiskötelek apportját, hogy ez a pályán való munkáján is meglátszott. Gyors volt és nagyon vidám :D persze van még sok pontosítani valónk a szabályos apporthoz.

A második 10 méterről kiküldés tele akadályra. Imádom amikor Rudi azt mondja "nem emelek kifogást"!!!!!!!! no hát ezután a feladat után ezt mondta!! :D Dorka tökéletesen, hiba nélkül hajtotta végre a feladatot.

A 3. volt a kézjel. 20m ről állítás, ültetés, fektetés.. hangjel nélkül. Nekünk itt ugye az állítás nem volt meg.. nem is tudom hogy hogyan fogom megtanítani neki..ez még fejtörést okoz. De az ültetés és fektetés szuper volt.

A 4. feladat volt a kedvencünk. a bójához küldés. Dorka imádja. Sajnos nem jobbra kellett küldenem...így nem hallottam a bírálat végén a kedvenc mondatomat :) de így is nagyon jó minősítést kaptunk. Bár balra is tökéletesen megtudja oldani a feladatot és én itt a sötétre fogtam a kisebb bizonytalanságot a kutyában.

Végül jött a megállítás, ahol a sötétség megint bezavart, mivel nem láttam a kutyámat (amúgy se nagy...)..szóval extra nehéz körülmények között is nagyon szépen megállt amikor kellett..de itt én bakiztam, mivel ő rögtön leült, amit nem láttam és amikor újra hozzászoltam akkor lefeküdt:( és ez minusz pontokat jelentett... :(

az utolsó feladat elég kabaré jellegű volt, mivel a szagazonosítás tanítására csak 2 napunk volt. de ekkor már nem is voltunk sokan a sulin se, elég baráti lett a hangulat, a stressz is elszállt..végül Dorka bekamuzta hogy tudja a feladatot és meg helyeseltem..igy kaptunk pár pontot, de persze hiányos lett a feladat.

De a végeredmény elváráson felül sikerült. Dorka, nagy büszkeségemre -még 1 éve se hogy elhoztam a menhelyről- 76 pontos ügyességi 5ös vizsgával büszkélgethet!!!!!

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://toto-dorka.blog.hu/api/trackback/id/tr951627019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása