Sokáig gondolkodtunk hogy mi legyen az új szerzemény nevével, végül a Dorka mellett döntöttünk, ha már van egy Totonk akkor a kislány legyen Dorotthy azaz Dorka.

Így 2008. karácsony harmad napján magunkhoz vettük Dorkát. Rajtam kívül senkit se fogadott el, elmenekült, ugatott, morgott, mindig mögém bújt ha valaki közeledett hozzá. Már tudatos gazdiként rögtön elkezdtem vele sulizni. Januárba mentünk is alapfokra. (8Elég egyértelműnek bizonyult hogy Dorka engem fogadott el gazdinak, nem is lehetett volna másként. Igy az ideiglenesből örök gazdi lettem, Dorka pedig új családtag.) Így a középfokot már saját kutyaként kezdte el.

Totoval már az első perctől fogva nagy volt a barátság. Együtt aludtak, rohangáltak.

Dorka is gyorsan csatlakozott a klubélethez és elkezdett nyomkövetni. Vele könnyebben haladtam a több ágazatban is és nagyon szívesen tanul, igy jelentkeztünk a népszigeti kutyasuli bemutatócsoportjába, ahova 2009 nyarán felvételt is nyertünk.

Bemutatkozónkat itt olvashatjátok:

http://www.nepszigetibemutatocsoport.eoldal.hu/oldal/gaal-boglarka_-dorka

Már volt 2 fellépésünk is. Én nagyon izgultam, van még mit tanulnunk. De szerintem annyira nem sikerül t rosszul, a közönségnek tetszett.

Ez a blog arra is jött létre hogy szuper hétköznapokon kívül Dorka tanítását, felmerülő problémákat, eredményeket itt megírjam.

Következő nagy célunk ügyességi 5ös vizsga október 23.án illetve első nyom vizsgája 2es szinten!!

A bejegyzés trackback címe:

https://toto-dorka.blog.hu/api/trackback/id/tr331431169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása