ToDo 2009.10.06. 11:04

röviden Totoról...

Toto kutya Biatorbágy és Vidéke Egyesülettől került hozzám 2006 tavaszán. (www.koborka.hu) Első látásra egymásba szerettünk :) Akkor 4 év körül volt. Az első 3 hónapban bebizonyosodott hogy tényleg szökős és nagyon nagyon makacs. De időközben nagyon összenőttünk és bár szegény -az én tudatlanságom miatt- pórázon sétált az első évben gyorsan a család kedvence lett.            

 

 

 

 

 

2006 októberében francia kutya lett belőle és 1 évig kint éltünk. Körbe járta dél Franciaországot, uszott a tengerbe, volt az Avignon-i pápai palotában, kirándult a svájci alpoban. :)

2007 őszén költöztünk haza, munkám során mindig velem lehetett, mindig mindenhova cipeltem, de valahogy az örökbefoadást követő pár "meglépős", "nem hallom hogy a gazdi mit mond" akciójának köszönhetően nem bíztam benne, féltem hogy a pesti élet forgatagában elvesztem, vagy elütik. Mígnem találkoztunk barátnőmmel, Boróval, aki elvitt minket a Népszigeti kutyaiskola (www.kutyasuli.hu) egyik elméleti oktatására, ahol megdöbbentő infokat szereztem magamról, hogy milyen gazdi is vagyok és hogy mennyi mindent nem tudok és mennyi mindent tudhatnék...

Igy kerültünk le a sulira és kezdtünk alapfokú tanfolyamot. Ahol kiderült- számomra, amúgy meg már rég egyérttelmű volt- hogy Toto nagyon is ragaszkodó, esze ágába sincs ott hagyni kis gazdáját. Sőt!! Else mozdult mellőlem, az összes irányítós játékot, helyben maradást, szemkontaktus versenyt megnyertük. :) Egyedül a behívás gyorsaságban maradtunk alul, dehát nem várhatunk el egy majdnem 7 éves tacsitól beagle sebességet!!! :D Az alapfokot követte a középfok. Itt aztán volt küzdelem, de végül 88 pontos ügyességi vizsgát tettünk. A Klub életen pedig megtaláltuk a nekünk való szakágat a nyomkövetést!! Nagyon imádja!! Budakalászon 98 pontos nyom 1es vizsgát tettünk. (k99vizsga.info)

 

 

 

 

 

NAGYON BÜSZKE VAGYOK RÁ!!! Azóta is aktívan nyomozunk, remélem október 23.án sikeresen tesszük le a nyom3as vizsgát.

A bejegyzés trackback címe:

https://toto-dorka.blog.hu/api/trackback/id/tr561431054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása